Jak je tedy vidět, tak ani moc nezáleží na tom, kolik vaše zboží či služby stojí a jak jsou kvalitní, jde zkrátka jen o to, přesvědčit vyhledávače o tom, aby vás zobrazily někde vpředu.
Nicméně ani to není snadný úkol. Sice až tak moc nezáleží na dokonalém designu vašich webových stránek, ale není možné říct, že by nebylo důležité, jaký je jejich obsah. Ba naopak, roboti vyhledávačů ohodnotí mnoho dílčích kritérií, než výsledný výpis odkazů sestaví. Vždyť algoritmus, podle kterého pracují, nikdo přesně nezná, takže je možné se jen domýšlet. Ale je jasné, že zkušená firma, která se na poli seo optimalizace pohybuje dlouhé roky, má dobrý přehled o tom, jaká opatření v tomto směru fungují, a jaká nikoli.
Ovšem pokud se vydáte hledat ty pravé seo služby pro vás, tak brzy zjistíte, že je nabízí nemálo různých společností. Ne každá ovšem ví, co je potřeba udělat, aby vás dostala na zaslouženou pozici, kterou vám slíbí. Nevybírejte proto ani tak podle ceníku seo, na který narazíte na stránkách seo firem, ale spíše podle kvality jimi nabízených služeb, podle toho, zda vám ušijí nabídku na míru podle vašich potřeb, a podle toho, jakou mají praxi a reference.