Reklamní mikina s potiskem nebo výšivkou může být skvělý dárek doslova pro každého bez rozdílu věku, pokud nepočítáme miminka a batolata. Nabídka nejrůznějšího textilu, svrchníků i spodního prádla je dnes na trhu obrovská, ale pouze některé typy oděvů vyjadřují navenek naše vnitřní rozpoložení a styl. Jsou to právě trička, mikiny, bundy, halenky a košile, tedy oblečení horní části těla.
Móda převládající černé barvy, která nás válcovala na přelomu milénia, je však naštěstí za námi a do popředí se tlačí pestré barvy v celé paletě v milionech odstínů. Značné oblibě, která je nadčasová, se těší jednobarevné výrobky co možná nejjednoduššího střihu, případně doplněné kapucí a zapínáním po celé délce, nebo jen u krku. K vyjádření jedinečného osobitého vkusu pak postačí dotvořit vlastní způsob realizace pomocí nápisu, obrázku, případně jejich vzájemné kombinace.
K inspiraci využijte vlastní intuici
Retro styl – retro hýbe světem ze zcela zjevných důvodů. Dokáže totiž oslovit i mladou generaci tím, že propaguje dobu více osvobozenou, volnější, přívětivější a hlavně srdečnější. Symbolika může být různá, např. státní znak ČSSR, staré bankovky, obrázky s tehdejším vozovým parkem, nábytkem a elektronikou.
Vzory s jelenem – dostávají se do popředí poměrně rychle a nápadně, jsou to typické vzory starých svetrů, připomínajících zimu s přírodním sněhem a posezením v kavárně s grogem a zákuskem. Taková mikina rozhodně osloví bez rozdílu pohlaví.
I Love – miluji Evu, miluji lívance s čokoládovou polevou, horská úbočí, divoké řeky, zvířata od koček až po motýly y – vyjádření lásky je neotřelé a můžete si nechat vyšít nebo obtisknout cokoli, co vás charakterizuje. Nebojte se odvázat a hlavně – buďte k sobě i k ostatním upřímní, budete pak k sobě přitahovat i podobně smýšlející protějšky.
Hudební vzory – jména interpretů nebo karikatury jejich postav či obličejů jsou dnes IN. Převažují ti, co již odešli do hvězdného nebe, jako je Michael Jackson, George Michael, Freddie Mercury, nebo třeba Karel Zich.