Pravda života od pravěku až do současnosti a tento fakt bude žít i v budoucnosti. Lidé, kteří nádherně a čistě zpívají bývají často poraženi těmi, kteří nemají tak čistý hlas a celkově mají ve zpěvu mnohem více chyb, avšak jsou to ti, co zaujali. Stejně tak musíte zaujmout i vy!
Internet, stránky, profily, obchody
– Profil společnosti: pokud ho nemáte, a ještě jako firma žijete, rovná se to téměř zázraku, komunikace se zákazníky je důležitá. Zákazníci chtějí ale komunikovat neustále a chtějí vědět i ty největší zbytečnosti, protože jsou zvědavý a chtějí si o něčem povídat, hledají zajímavosti. Sami chtějí být zajímavý svými znalosti, tak jim je poskytněte a zajistěte si bezplatnou reklamu, protože doporučení je nejsilnější reklamou.
– Internetové stránky: na těch musí být vše veřejně známé o vaší firmě a ještě mnohem víc. Odkazy na internetové profily k různým aplikacím, internetový obchod, prostě všude, kde jste a vy musíte být všude. Stránky informují zákazníka a musí být maximálně přehledné a zajímavé. Vložte tam vizi a cíle společnosti, jak se staráte o zaměstnance, jestli nabíráte, kdy a na jaké pozice. Ukažte své výrobky a jak se zlepšili v čase, jak jste lepší než někdo jiný a odevšad se musí člověk dostat do internetového obchodu, ten průchod musí být snadný a zcela zřejmý.
– Internetový obchod: pokud něco prodáváte a nemáte ho, pak se asi nezajímáte o veřejnost. Když vytváříte internetový obchod myslete na toho zákazníka, co neumí s internetem a jehož myšlení je přímočaré a zmatené, vše musí být navrhnuto tak jednoduše, aby to nikoho neznechutilo a neodradilo tak, aby to šel koupit někam jinam i kdyby to měla být menší kvalita. Všude mějte název své firmy a nabízejte ty nejkupovanější nebo podobné výrobky, lidi snadno něco zaujme a nemají problém si koupit něco navíc od toho, co původně chtěli.
– Internet: mnoho lidí neumí pracovat s vyhledávači. Není to urážka, ale fakt. Povědomí o psaní názvů v cizím jazyce není všude na vysoké úrovni a ani Google nezachrání všechno. Prezentujte se tak, aby vás všichni lehko našli, k reklamě vymyslete chytlavý slogan, který lidé v nesnázích napíší do vyhledavače a okamžitě je to na vás odkáže. Pokud pro svou firmu vybíráte jméno zamyslete se, jak by to, kdo mohl různě napsat a překroutit. Vyberte jméno, co se bude snadno pamatovat a špatně s něčím plést. Je to složité, ale jde to. Naprosto nevhodné jsou pro to zkratky, nebo anglické názvy, nic se neplete lépe než písmenka zkratky, kterých je kolem nás tolik a anglická slovíčka, která se jinak píší a jinak vyslovují, a navíc se při jejich vyslovování polovina písmen vynechá a druhé se napíše jinak, než se řekne.
Ať vytváříte cokoli, přemýšlejte o všech jako o naprostých neschopácích a udělejte to tak, aby se to prostě nedalo zkazit.